Saturday, 9 June 2012

Friday, 8 June 2012

tak tahan aKu

tak tahan...

tak tahan...

tak tahan aKu tengok kete kancil..aKu nak sangat..haha..sumpah aKu nak beli kete kancil..aKu da tak tahan asek jalan je g kelas..da la kuat berpeloh..hadoi..sedih..pedih..haha..aKu nak beli kete kat Mudah.my je..

ni ha..web dyhttp://www.mudah.my/Perodua+Kancil+850+AUTO+05-14746307.htm korang jangan rembat kete aKu..aKu da book.haha..tu je..bubye

Tuesday, 5 June 2012

aKu pembenci

aKu pembenci..aKu benci kau dan kau..kau punca aKu jadi macam ni..jangan salah kan aKu kemudian hari..yang aKu tau..aku benci kau..dendam aKu...aKu simpan..aKu pendam..aKu takkan balas..sebab aKu masih ada sifat kasihan..aKu masih punyai perasaan..tak macam kau dan kau.aKu benci kau dan kau.

semakin hari..aKu semakin jaoh dari kau dan kau..sebab aKu benci.aKu bukan binatang yang tak punyai perasaan.aKu benci kau dan kau.