Saturday 9 July 2011

basikal baru..huhu

hari tu..hari bile aKu lupe la..haha..peduli la..aKu ngan membe aKu...Adli Hafetz..g Pekan Merlimau..nak survey basikal..target kitorang fixie..peduli la colour ape..asal kan fixie..Adli kawan aKu ni memang da sangap ngan fixie..aKu pon tak tau kenapa..so...aKu layan kan aje..follow die..tak bosan sangat..ade basikal..haha..Faiz anta kitorang g Pekan Merlimau..naik MUSCEL CAR die colour purple macam tulisan ni..haha..die drive macam pemandu berhemah..time sampi gila die..macam gila la die drive.haha..time kat traffic light..ade mamat sebelah ni..naik kete kancil..die cakap Faiz muke takde perasaan.aKu nak maki.tapi takot gado tengah jalan..so..sabar kan je la..kitorang wat bodo..straight g Pekan Merlimau..Adli angkat fixie kaler hitam kuning....aKu angkat fixie colour hitam merah....SHEMART la basikal kitorang..haha


lawa tak colour basikal kitorang.haha..bagi aKu da lawa..tapi Adli nak setting lagi basikal die..bagi lagi lawa.hoho.


lepas je beli basikal ni..kitorang nak g beli barang kat kedai depan pon senang..takyah nak tumpang moto membe..aKu tak suke menyusah kan orang..orang susah aKu tolong la.haha..Adli punye basikal RM350..aKu punye RM390..tak banyak sangat beza die..


sekarang ni..tengah tunggu lagi sorang membe beli fixie..nanti bole ride ramai-ramai..best sikit..kalu lagi ramai...best banyak la kan.hahahaha..basikal aKu berat tahap.kaki kene kuat.nak naik bukit memang sakit la.haha..Adli punye ringan sikit daripada aKu.aKu pon tak tau nape.so..kalu nak racing..sampai bukit..memang aKu kalah la..haha..



banyak lagi ha...paling mahal RM1488..baik aKu beli bende lain daripada basikal RM1488 uh.hahah

ni ha membe aKu yang nak beli fixie gak..tu die plessing ngan fixie aKu..hahaaha

ni PANORAMA fixie aKu...haha..yang belakang tu Adli ngan main ngan fixie die..

sekarang ni..basikal ni da jadi fenomena baru untok budak-budak yang usia nye dalam lingkungan aKu..19 kebawah dan ke atas..da jadi STYLE baru la beb basikal ni..haha..kompem..lepas ni..area Merlimau..makin ramai yang main basikal ni..kalu Taman MU ni..rumah sewa kitorang..aKu ngan Adli je yang ade basikal ni..coz kitorang pusing-pusing taman..takde pon budak main basikal ni..lagi 2 bulan..kompem belambak..haha..so..ride ramai-ramai jom..huhu

No comments:

Post a Comment