Saturday 26 May 2012

selamat

selamat..semoga berbahagia lah ye..moga kekal sampai akhir hayat kawan..aKu tak cukup sempurna untuk kau..aKu tau kau bahagia tanpa aKu..huhu..aKu doa kan korang bahagia..sampai akhir hayat..takde guna nak dendam..

ok..sebenarnya da lama aKu tak update blog ni..aKu tak tau nape..takde mood kot..sekarang ni..aKu ade mood sebab huJan..aKu suka huJan..haha..sejuk..tenang..selesa.aKu semakin menggemokkan diri..semakin sihat la..pasal study..result da tau...aKu gagal satu subject..Mechanic Of Structure..wahh..memang sakit hati...gyle babi study..gagal gak..ape bole buat..ulang je la balek..bukan aKu sorang yang gagal..ramai...hari tu..aKu sakit dada..tak tau kenapa..aKu g buat checking..Dr cakap jantung aKu bengkak..aKu tak bitau sape-sape..aKu just jaga pemakanan..tak makan ayam langsong..aKu makan nasi..sayur..ngan air suam..hari-hari aKu makan macam tu...dekat 2 minggu..2 minggu tu jugak aKu tak balek JB..sebab nak rahsia kan daripada family..tapi sekarang..syukur..aKu da ok..sume dah ok..kalu tak..dak takde aKu kat dunia ni.haha..

aKu masih lagi buat panorama..koleksik sekarang ada 665 gambar panorama aKu..banyak kan..haha...

kat MidValley

hari tu aKu pegi MidValley..teman dia nak jumpe kawan..huhu..aKu ikot je la.dalam gambar ni ada Inspektor Misai dalam Gerak Khas tu..aKu jumpa dia..nak amek gamba ngan dia..tapi malu..so..aKu biar kan dia berlalu pergi..huhu..sumpah aKu pening masok dalam ni.pelik semacam je tempat dia..aKu susuri dengan tenang..haha

dari MidValley..aKu g PWTC..ada Pesta Buku Antarabangsa..ramai nye orang..aKu tak boleh nak cite..sebab sesak sangat dalam tu.sume muke ulat buku.hhaha..

tau kan amende ni?
gambar kat atas ni lukisan sejarah negara kita..dulu time kecik..aKu datang kat sini ngan abang..aKu tak tau camne nak amek gamba sume ni..da besa..aKu tau..hahaha..


ni gambar kat TBS
ok...cantik kan cahaya Teja tu.haha..aKu suka..cantik sangat.


hari tu aKu g melaka..buat hal sikit..sebelom balek JB..aKu g Umbai..kat restoran terapung..tengok sunrise..memang indah....tapi aKu lupa wat panorama time tu..time da cerah..baru aKu buat..tengok ea..

cantik kan?
mungkin sampai sini je kot post aKu untuk kali ni..kalu panjang umur..aKu post lagi..haa..lupe nak bitau..lusa aKu nak g tempat cantik..nanti aKu wat panorama banyak-banyak ye..huhu

No comments:

Post a Comment