Saturday 27 July 2013

Dulu dan Kini

Dulu.. Tu dulu punya cerita.. Sekian lama aku tak update blog ni.. Sekian lama aku menghilang.. Sekian lama aku menyepi.. Nak inform.. Aku bukan lah yang dulu lagi.. Aku bukan yang dulu lagi. Aku dah banyak berubah.. Tapi aku still minat panorama.. Tapi dah slow.. sebab sekarang semua orang boleh buat panorama.. Tiada lagi yang menggunakan kaedah tradisional macam aku guna. hahaha..

Ok.. balek kepada diri aku..Lagi sekali aku cakap. Aku bukan yang dulu lagi. Sekarang minat aku beralih kepada jentara dua roda atau lebih dikenali sebagai motosikal.. Tapi tak la gila sangat. just ade hobi je.. Selebihnya.. Aku tumpu kepada pelajaran.. Sebab aku nak berjaya.. nak bagi parents aku hidup senang.. nak bagi family aku hidup senang. Dan orang sekeliling aku pon senang..

Pasal hati.. dulu aku selalu cerita pasal hati aku.. Tapi selepas dikhianati.. Aku punya teman sendiri yang tak mungkin aku kongsi dengan siapa-siapa.. Mungkin suatu hari nanti.. Akan aku kongsi. Tapi aku tak dapat nafikan.. Aku masih kecewa dengan insan yang pernah melukakan hati ni.. Apa aku boleh buat.. Berdoa.. Supaya dia bahagia.. Berjaya dalam hidup. Aku tak mungkin dapat mendekati dia lagi. Aku ingin melakar hidup aku sendiri :)


Aku tak nafikan.. Yang aku masih....menunggu

No comments:

Post a Comment