Thursday 21 April 2011

Beban kan Kepala Hotrak aKu

facebook....haha...benda ni la yang membebankan kepala hotrak aKu.ada je masalah yang datang..ada je masalah yang aKu cari.bagi aKu...facebook ni...datang kan masalah je.huhu..ada baik.ada buruk.lagi banyak buruk kot..aKu cakap macam ni..macam la aKu tak online kan??

haha..lepas ni...nak kurangkan online.walaupon akan berlaku kemurungan(tajok berita aKu dengar kat era.fm pagi tadi)...da ramai orang aKu kenal kat facebook...da ramai gak masalah yang aKu jumpa kat facebook..

yang aKu tak faham..kenapa..kalau ada masalah...teros meluahkan kat facebook..da macam takde orang nak dengar luahan..da macam orang yang sayang..ala bodohnye(ayat amy..kawan aKu)

aKu akan mencuba untok tidak online dalam seminggu...ini untok kebaikan aKu gak.hahaha...nak study rejen-rajen...offline mode seminggu (  boleh ke ?_?  )




No comments:

Post a Comment