Thursday 29 December 2011

aKu tengok je..

aKu tengok je budak - budak sekarang membodoh kan diri..masing - masing nak jadi gangster..makin menyampah lak..sekali aKu pegang.goyang satu badan..rambot da macam - macam KALER . . nak tunjok die punye belang..sumpah cam bodo..kalu balek JB..lagi la budak nye..masing - masing pandang badi..silap pandang..pecah kepale..sampai lorong gelap..mati la budak tu..


bulu pon tak habis tumboh nak tunjok lagak samseng tahap yakuza..tak payah la..balek rumah..lepak ngan mak lagi bagos.kat FB pulak..kalu nak tunjok samseng..pakai subang..rambot kene serabai macam tak mandi seminggu..muke kene langsi..nek moto macam macam orang gyle..helmet kene mahal..tu je la nak tunjok..aKu hentak ngan batu mati gak..

sori la kalu ade yang terase..aKu memang menyampah..sampai sekarang aKu tengah cari budak..nak pukol die sampai mati..sebab cari masalah..jangan ingat bole lepas la budak.kau aKu tak dapat.mak aKu rembat.

No comments:

Post a Comment