Wednesday 11 January 2012

hari-hari..

hari ni..aKu tengok langit lagi..macam biase..pastu lepak ngan membe2 kelas..da macam family..layan je la pale dorang..sume satu pale..ade bende tersirat aKu nak luahkan..tapi taknak la.bia aKu sorang je tau..haa..tadi tengok ombak rindu.sedih jugak cite tu.nak nangis gak la aKu tengok..tengok sorang-sorang..si adli membe aKu..lepas tengok.tido..tido je la die tau.aKu bosan idop camni..haha..rase nak berjalan..nak jejak kaki ni kat situ..kat tempat yang aKu rindu..sebelom kelas pagi tadi..aKu wat panorama..macam tak cantik je..kaler die tak ngam..aKu letak je la kat sini..huhu :)

kaler die tak betol...

ok..hari tu..aKu ngan nizam..g minom..kedai abe kat depan..cam biase..borak pasal robocop(waiter kat kedai abe) kitorang panggil die robocop sebab die macam robot..senyom tak..muke takde perasaan..tapi kadang-kadang,aKu wat lawak..die gelak gak..tak macam robot pon..haha..jahat tol.mengate orang..da bosan sangat.mengarot je la keje eh..nak watpe lagi..nizam lak.kalu nampak pompuan..mesti jadi nakal..rimas aKu ngan perangai die..aKu rembat gak.haha

robocop tu budak poli aKu jugak..budak letrik..aKu nak kawan ngan die.tapi kene amek masa gak..die jenis alone..ahaha...sorang-sorang pon die bole idop..robocop kan..makan letrik je la.hahaha..jahat nye.ni panorama kat tempat aKu selalu lepak..huhu

ok..ni kot awan nano..sebab kaler die..cantik sangat..sebab tu aKu selalu termenong kat langit..kadang-kadang tengah drive pon termenong kat langit.haha

tu dia kedai abe..nasi gorang kampong paling sedap..kulit bawang tolong r buang.tension aKu..

tu je kot..hari-hari aKu tengok langit..haha  :)

No comments:

Post a Comment