Monday 16 January 2012

langit senja..

dulu..da cakap..aKu suke tengok langit senja..hari tu aKu g tengok..ngan manusia..tapi tengah borak-borak..tibe-tibe je matahari da tenggelam..time nak tunggu die turon..punye lame..da turon..laju lak.haha..takpe la..seronok la dapat tengok langit senja ngan manusia ni..haha..ok..ni gambar nye..

langit senja..aKu dengan manusia tengok hari tu...tapi gambar ni ade cacat..haha..

ok..tadi lak..wat survey..survey engineering 2..cuaca lak panas..panas terik..hangus aKu.hahaha..memang sepet abes la mata kitorang time wat bende tu..haha..kene marah ngan lect sebab masok makmal ukur tak bitau die..padahal da bitau staff..staff tu bole wat tak tau..staff tu yangsuroh masok..bengap punye orang..nak je aKu maki..malas nak mencarot.. -_-

panas tak?haha

No comments:

Post a Comment