Monday 23 January 2012

Kawan

Post ni bertajok kawan..kawan amat penting bagi aKu yang normal ni..semua benda aKu cita kat kawan..masalah,berita gembira..pasal budak kelas..pasal hati..kawan ni tempat mengadu..tapi bukan semua kawan bole wat tempat mengadu..sesetengah je..aKu ade sorang kawan..ngan die je aKu ley nangis..yang len xley..bukan sebab aKu pilih kawan..tapi sebab die je yang aKu anggap sahabat..

Tadi..aku borak ngan manusia ni..aKu tau die takkan tipu aKu..aKu betol2 percayakan die..die cakap..ade budak kelas aKu cakap belakang pasal aKu..aKu terkejot..aKu tanya die..sape yang cakap belakang tu..die pon cakap la sipolan ni..lagi la aKu terkejot..sebab..aKu anggap sipolan ni macam adik beradik..kat kelas rapat je..ok je..tapi tak sangka die kutuk aKu belakang2..aKu kecewa gyle ngan die.biar la..aKu wat tak tau dah la..kecil hati ni..tak sangka..sampai sini je la luahan kecewa aKu ngan sipolan tu..

-tak semua orang bole wat kawan-

ni kaki aKu ngan sahabat aKu..kalu die tengok..die tau la..kalu membe2 tengok pon..mesti kenal..sebab seluar die..die ade satu seluar je..haha..die tak perah khianati aKu sebagai seorang sahabat..

No comments:

Post a Comment