Monday 20 February 2012

Sendiri..

kadang-kadang..aKu rasa.hidup aKu kosong..kosong sangat..tak tau kenapa..aKu rasa aKu sorang-sorang kat alam ni..hari tu..aKu rasa lemah sangat..macam pokok yang semakin layu..aKu sendiri..hidup sendiri..aKu rasa lebih baik hidup sendiri..daripada menyakiti insan lain..

aKu rasa..aKu selalu saket kan orang lain..selalu susah kan orang lain..aKu try hidup sendiri..aKu taknak orang berkorban untuk aKu..aKu berkorban untuk orang takpe..selamat aKu ade roomate..tak rasa sendiri sangat..walaupun dia selalu tanya aKu "fatah..kau ok tak?" aKu jawab.."ok je.." padahal dia tau aKu tak ok..walaupun dia takecare ngan aKu..aKu hargai..aKu hargai semua tu sahabat..tapi kau tau je la..hidup aKu ngan kau lain..penuh ngan masalah..so..kau tanya macam mane pun..aKu tetap ok..ok..ok..dan terus ok..malam ni aKu sendiri lagi..haish...

sampai bile aKu nak sendiri..sendiri..menyendiri..teros kan..aKu makin jaoh dalam dunia aKu..teros sendiri..korang mungkin tak faham ape aKu nak sampai kan..ni isi hati tersirat..pandai-pandai la korang nak faham..

gamba ni aKu buat time aKu rasa sendiri..cantik kan langit biru tu..aKu suka,,
aKu still lagi ngan panorama aKu..tak pernah puas cipta figura-figura panjang ni..seronok..cantik..lagi-lagi dapat tengok langit yang biru..huuuhh...mendamai kan..sendiri..oohh..yang kat tepi tu bahu aKu..pakai singlet..sexy tak?haha..apa-apa pon..aKu hargai semua manusia..dan aKu teros sendiri..

No comments:

Post a Comment