Thursday 23 February 2012

esok...

esok..da balik melaka..malam ni..malam terakhir aKu untuk cuti pertengahan sem..aahhh...bosan nye cuti ni..tak kemana pon..stay kat rumah..main game..dengan adek aKu..tu je la rutin aKu kalu balik rumah..takde bende lain..nak merayap..malas..baik stay rumah dengan family dari buang masa kat lua..aKu tak jumpa kawan sekolah  pon..tak sempat..sori geng..bukan taknak jumpa..tapi aKu sibok ngan family..nanti cuti lain..aKu lepak okay..sebenarnya..aKu bosan..kat sini..bile la abah aKu nak dapat pindah..da genap 3 taon aKu kat pasir gudang ni..da macam cerita..masalah aKu buat kat sini..aKu nak pindah..berhijrah..nak buka minda ni..aKu tak tau kenapa aKu rase sempit sangat kat sini..kalau kat melaka..luas..ahha..tak tau kenapa..

ok..semua aKu da siap bungkus..masok beg..just laptop ni ha belom masok beg..malam ni masok la..bantal semua da masok beg..spongebob..tak pernah aKu lupa..hope dia paham..haha..aKu terfikir..bila tengok budak sekarang..nanti besar nak jadi ape..nak makan ape..sebab..semua macam takde masa depan..salah sape? aKu nak salah kan semua yang tak bersalah..haha..semua berkaitan..aKu bukan nak cakap aKu ni baik..tak..aKu ni jahat la gak..jahat nye..hanya aKu ngan kawan-kawan je tau..tapi..aKu nak tekan kan..nak nasihat kan..kepada budak sezaman ngan aKu..takde guna jadi macam tu..baik korang g sekolah..belaja rajen-rajen..keje elok-elok...nanti besa..bagi mak bapak makan pizza je..baru senang hati..oohhh...

aKu nak beli kereta..tapi takde duet..mane nak cari duet..dapat viva elite pon jadi la..da tak tahan berjalan dari rumah sewa nak g poli..panas..hadoi..bila la aKu nak kaya ni..dapat viva..bole jalan-jalan..wat panorama..puas hati beb..haha..lagi satu..aKu minat gila ngan tatoo..walaupon haram..aKu minat...nak gak pakai..tapi haram..so...tak la..aKu tengok badan lil wayne..betol ke aKu eja nama die?haha..peduli la..badan die..cantik..ni..nak tunjok..




cantik kan tatoo die..ahaha..lagu ni pon best..layan je la..walau pon entah ape die cakap..asal kan sedap..aKu layan je..haha..ok..nak kene bungkus laptop ni..masok beg die..haha..bubye..doa kan aKu berjaya dunia akhirat..

No comments:

Post a Comment