Monday 27 June 2011

Kamen Rider Ryuki :D

ok..pagi-pagi bute ni...aKu bangon awal..sebab nak wat post..post ni..pasal rancangan paling aKu minat..dalam banyak-banyak kamen rider..KAMEN RIDER RYUKI...yang paling aKu minat..haha..minat gyle babenk..nanti balek Melaka...aKu nak beli patong die..membe aKu ade nampak kat kedai.aKu nak beli semua sekali..haha
semart je kan costume dorang?hahaha ^^
aKu nak memiliki sume kamen rider kat atas..aKu teruja ngan costume tu...ngan POWER dorang..sampai meletop-letop..ahahahahahaha :D..karakter yang paling aKu minat..


aKu minat KAMEN RIDER TIGER sebab costume die paling semart..ngan gaya die time gado..die paling susah nak jumpe ngan orang..kalu da jumpe..abes die cakar.hahaha...die ni..senjata die axe atau pon kapak.kapak die besa gyle.haha..die ni ade tiger..tiger die bole berdiri lak.haha
ni second karakter yang aKu minat..die ni emo je manjang..KAMEN RIDER KNIGHT..die ni..kuat..bole transform..ade moto..ade lembing..ade pedang..kuat la..haha..die ni..ade bat..kelawar..besa..hoho
ni kamen rider paling baik..KAMEN RIDER RYUKI..die la boss dalam kamen rider ni.haha..die paling kuat..ada naga merah..power arn...hahaha
ni KAMEN RIDER PHEONIX...die ni..pelik sikit..die kamen rider legend..die kuat..tapi suke gado ngan orang tanpe sebab..gyle ar senang cite..hahahhaa..orang gyle kuat.hahaha

ni KAMEN RIDER OGJA...die ni kuat...JAHAT..tak berperi ke kamen rider arn..die ni gyle gak.terajang orang je keje..ular kaler purple..besa.hahaha

ni KAMEN RIDER RAIA..die ni kuat gak..bole terbang ngan pari die.haha..pari terbang kat udara.selalu berenang dalam air..hoho

ni KAMEN RIDER VERDE..die bole jadi halimunan..ade YOYO..korang tau YOYO kan..yang die pegang tu..de bantai orang pakai YOYO je...hahaha

ni KAMEN RIDER SCICCORS..tak kuat sangat..haha..ketam die ni..isi sedap..buat masak lomak cili api.sodap lak ai..hahaha

ni KAMEN RIDER RYUGA..die kuat..die jahat..tadi RYUKI..kali ni RYUGA..haha..power kan..darkness je die ni..mane asal aKu tak tau.tibe-tibe muncol.huhu

ni KAMEN RIDER ZOLDA...binatang die..seladang la..seladang ijau..banyaka sangat makan rumpot..haha..seladang  die bole diri..macam tiger aKu.hoho..die ni baik...suke tolong RYUKI..haha..keje die tembak orang..bazooka orang..power kan.haha
ni KAMEN RIDER FEMME...satu-satu nye kamen rider pmpuan..adik KAMEN RIDER PHEONIX...abang die gyle...tapi die tak gyle...die baik gyle..bese la..pompuan kan...hahahaha

ni KAMEN RIDER GAI...die ni..suke rempoh orang..badak die bole berdiri gak..die ni..perwatakan die friendly..tapi selalu ade prob..die kene bunoh ngan KAMEN RIDER OGJA..jahat arn purple uh..haha

ni KAMEN RIDER IMPERER...die ni pelik sikit..die muncul kejap je..bole tahan kuat die..haha..tapi  costume die paling unik..lain dari yang lain...huhuhu

ok...sume karakter aKu da terang kan dengan simple lagi sengal nye..pun.adoi...ahha..korang mesti penah tengok cite ni..tak sah kalu tak tengok...huhuu.
ni lak logo dorang..kat belt masing-masing..ade logo dorang yang tersendiri...haha..kreatif kan..huhu
ok..membe aKu cakap aKu ni tak matang..ramai orang cakap camtu...sebab dorang cakap camtu..aKu minat katon..bukan minat biase..minat macam mane budak-budak kecik minat.hahaha...ape bole buat.da minat aKu..suke hati aKu la..hoho..sampai sini je pasal KAMEN RIDER..pagi-pagi da jadi kamen rider.power je..haha ^^

2 comments:

  1. ko sama macam abang aku.budak lelaki berhenti tengok katun bila usia dia dah 50 tahun.percaya?

    ReplyDelete
  2. ye er?tak caye ar..abah aKu da lame tak tengok katon..aKu je..sampai mati kot minat katon...haha

    ReplyDelete