Thursday 2 June 2011

majlis pernikahan abang sedare..

assalamualaikum..ok..pagi tadi aKu ikot mak aKu g masjid jamek pasir gudang..actually..aKu macam terpakse g..coz aKu ni memang tak suke g kenduri..atau pon ape-ape majlis..kalu g tengok wayang suke la.hahahha..aKu ikot je la mak aKu...sampai je kat masjid jamek..ramai gyle orang..aKu ingat abang sedare aKu je yang nikah..ade lagi 5 pasangan..so..masjed tu jadi riuh rendah gak ar..aKu masok..dudok kat satu sudot..jaoh dari pakcik-pakcik yang da kawen.haha

time dudok-dudok..sedare aKu baru sampai..borak la ape yang patot..sedare ni pon..aKu tak kenal sangat..haha.family besar..ramai...family aKu lak..selalu pindah-pindah..so..susah la nak kenal..nak balek kampung pon susah.busy ngan keje..time borak..pak imam datang.hehe...pak imam ni ngam kat aKu.die angkat tangan kat aKu..aKu angkat la tangan gak.hoho..

kat bawah ni pic semase kejadian.huhu


takot wooo...hoho

kena pakai inai.huhu

sempat wat lawak lagi time ni.haha

ayok.huhu

da settle akad nikah.senyumm..huhu

imam tak tua sangat.ahaha


pic kat atas ni...time majlis akad nikah...aKu tengok je..aKu lak yang takot..tak tau nape takot.sumpah takot.hahaha..tadi sempat giget jari..takot punye pasal.time abang sedare aKu  punye turn..aKu tengok tol-tol..nanti aKu lak yang kene wat.huhuhu...alhamdulillah...sume berjalan ngan lancar.. ^_^

panorama tak aKu lupe...hahaha


time tunggu pak imam..aKu dudok sudot ujong.hahaha
semak je budak ni...bute ke aKu aKu tengah berseni..hahaha

time sume da settle..sume berdiri..pengantin kene salam ngan sume..aKu dudok depan sekali.ahhahaa

time da abes.aKu orang yang paling semangat.ahahaha...nak balek..nak men game.hoho..tapi..aKu memang rase takot time tengok dorang akad nikah tadi..bile la aKu pulak..hehhe...nak kene ready ni..huhu..dari sekarang.nak kawen..nak kene jage makan minom die..haha..

eh...tak ready lagi.ahha

ha.baru betol..huhu

my mom.huhu
ok...sampai sini je...heehe..bubye..

No comments:

Post a Comment