Friday 27 May 2011

malam ni...aKu....

malam ni..aKu mencari bintang di angkasa...takde pon..ade..tapi aKu yang tak nampak..paham-paham je la...sekarang..asap makin banyak..so..asap da tutop bintang aKu...sedih ngan keadaan bumi sekarang..aKu suke tengok BINTANG...tapi sekarang da susah..time kat poli..selalu aKu tengok bintang.ade satu malam tu...ade komet.cantik sangat-sangat api die.terpukau aKu..haha..aKu termenong kejap fikir pasal bintang..aKu memang obses gak kat bintang.aKu tak tau..ape yang aKu obses kan...

malam ni..sunyi bagi aKu..sebab..takde bintang..sunyi sangat-sangat..selalu tak macam ni..hati aKu sebak..tak tau kenapa.ade sebab nye aKu sedih...bukan dalam post ni..bukan dalam post ni akan aKu cite nape aKu sedih..sebak..bukan sebab sape-sape..bukan jugak sebab kau bintang...aKu pon bintang gak...nama aKu NAJMI..maksod die bintang.thanks abah.thakns ma..bagi name baek untok mie.huhu..bintang.sampai kat poli pon.membe panggil bintang.walaupon kulit aKu tak bercahaya macam bintang..tapi..ade sorang membe aKu..cakap..aKu ni bercahaya macam bintag..aKu tak paham ape yang die maksod kan..aKu just senyom.huhu...

malam ni..aKu sejok...sebab..air cond dalam bilik aKu..tahap freezer sejok nye...aKu tak penah mintak nak air cond.tapi paham-paham je la parents sekarang.tak nak anak die panas..nak anak selesa je idop..nanti da besa pon...kalu bole..nak keje untok anak lagi..tu la mak bapak sekarang.mak aKu tak terkecuali..sebab tadi..die cakap "mie..ma tak nak mie keje tengah panas..kotor-kotor..penat-penat"..mak aKu la tu..tak nak anak susah..aKu pon cakap.."ma..kalau tak susah..macam mane nak hidop...kita manusia biase ma..bukan golongan raje.."....mak aKu diam je aKu cakap macam tu..mungkin die da penat layan aKu dari pukol 9 sampai 9:30..(dalam perjalanan hantar akak g office)

malam ni...aKu mengantok..tapi entah kenape...mate tak bole tutop..aKu pon tak tahu kenapa..tapi aKu rase aKu tahu kenapa...sebab hati aKu sebak..tak tahu kenapa.haha...aKu ingat..post ni pendek je..panjang rupenye..tadi tak tau nak taip ape..sekarang..da terlebih lak...aKu risau orang sekeliling aKu..aKu tak tau ape yang aKu risau kan..mungkin kesihatan dorang..kehidupan dorang..entah..peduli kan mereka..yang penting..malam ni..macam-macam feeling ade.haha..pukol 8 tadi...teman mak aKu g UO(untung orang ramai) kat pusat bandar...pasir gudang..selalu nye..malam-malam macam ni..UO...lengang je..takde orang..tapi tadi..macam jusco lak..kebanyakan nye..golongan mak.hahaha..maklum la..ade promosi..macam-macam barang mak aKu sebat..oh...lupe..aKu terjumpe kawan lama aKu...tapi sekarang..die da sombong ngan aKu..jangan tanye kenapa..sebab aKu pon tak tahu kenapa..peace SAI...

malam ni...aKu saket belakang..sebab dudok lame sangat depan laptop ni..da burok laptop aKu..dari form 4 kan..membe aKu semua laptop baru.haha..bia la..dorang dulu takde laptop..aKu da ade...gune la sampai sekarang..memang best..da sekali format..tadi chat ngan AYU kat FACEBOOK...kitorang chat pasal saket belakang..and..care obat die..korang rase..care obat saket belakang camne?aKu rase..guling-guling sampai jatoh tangge.tu la obat nye.hahahaha

malam ni...









aKu....

No comments:

Post a Comment