Thursday 19 May 2011

tahlil kat rumah ibu..

ok..malam ni..memang aKu penat tahap cipan..kaki nak tercabot..pale saket beb..tapi bole lagi arn post bende ni.hahahhaa...ape-ape pon..thx kat ibu(mak angkat) coz jempot aKu tolong die time tahlil tadi..sori la..rambot serabai..tak potong lagi..haha

tadi..memang ramai..ramai..sampai pukol 11 pon ade yang datang lagi.gyle pe pukol 11 baru nak datang.ngok tol.aKu dah kemas.kau baru nak datang..sumpah nak hantok pale orang tu kat dinding..tapi..sabar...sabar tu penting..manusia..macam-macam kerenah la kan..rambot same hitam..nope..sekarang da ade macam-macam colour..hihi..sori..aKu TERrosakkan peribahasa.haha...

abang aKu tido time orang tengah bace doa.haha

kakak aKu lepak kat dapo je..

sape entah..tak kenal..haha..tapi..muke macam penah tengok la makcik..sape kah anda ?_?

kabinet ibu.haha

zul tido(buat-buat tido)

senaman lepas penat tolong ibu.haha

sempat lagi aKu berPANORAMA.haha ^^


semua pic kat atas ni..adalah pic yang aKu sempat snap..tak banyak...busy la kate kan..hahaha...walau pon penat..tapi..terase gembire tengok orang laen gembire..huhu..aKu dah tak boleh taip panjang-panjang..ngantok la..hahaha..sampai sini je lah..

^_^

No comments:

Post a Comment