Thursday 26 May 2011

apabila kakak aKu da gaji.

hari ni..akak aKu da dapat gaji pertame die..die praktikal je..gembire gyle muke die time die bitau aKu yang BOSS die cakap die da dapat gaji...ni ha akak aKu...tengok muke die betol-betol..haha


muke time sengal..haha
muke buat-buat tak perasan.haha

                                                                           
gamba kat atas ni..time anta die g office...di sebabkan jam terok kat lebuh raye...kitorang MENCEKIK dulu...akak aKu belanje.sebab aKu tak bawak duet.hahaha..TERpakse la die belanje...hehehe..thanks kak.belanje mie.MIE...manje tak name panggilan aKu kat umah.hahahaha

pic depan kedai makan yang kitorang makan.hehe

sempat lagi aKu wat panorama.hahaha


ape yang akak aKu beli untok family aKu?hahaha..ni hadiah die untok kitorang.huhu
ni ha...aiskrim yang akak aKu belikan..power kan..haha..bese la...da gaji..beli kan AISKRIM..haha

sedap kan?(masam..aKu suke.)hahaha

tinggal batang je..aiskrim aKu dalam kenangan.hoho
thanks kak..belanje aiskrim.walaupon..ni bukan feveret.haha..laen kali.dapat gaji.beli kan kamere la.ape ar..hohoho(syukuri ape yang kau dapat bole?)

thanks kak.esok g keje lagi.haha..bangon awal ok. ^_^

No comments:

Post a Comment