Tuesday 24 May 2011

kau kawan..

kawan..cara kita memang sebijik..tapi kenapa kita da makin jaoh?aku rindu zaman kecik-kecik dulu.makan kat kantin sama-sama dulu..kalu kau bace ni..terpulang la nak pergi makin jaoh..yang penting.time kecik-kecik dulu..kau pernah cakap..time kita lepak kat tepi padang SKPG1..kau cakap..kau akan jadi abang aKu..nak selalu stay ngan aKu..

aKu tau la aKu selalu pindah-pindah...tapi ni aKu da balek la bro...aKu tengok..cara kita still same..still sebijik macam dulu..cara kau HOHO..cara kau HAHA..cara kau HEHE..semua sebijik macam aKu..yang laen...kau da makin jaoh ngan aKu..I DON NO WHY..kau still suke makan laksa..kau still suke karipap saden..macam aKu gak..dulu selalu kongsi karipap..kau selalu back up aKu..tapi..sekarang..kau lari..kau nak lari g mane..kenapa..?hari-hari aKu tertanya-tanya...kenapa kau lari..padahal aKu tengok muke kau..still lagi nak kawan ngan aKu..dalam lubuk hati kau...kau still ngan selalu lepak ngan aKu..budak-budak sekolah panggil kau STAR ...aKu pulak..tak STAR macam kau la kawan..mungkin sebab tu kau jaoh ngan aKu kot..ape jadah nak jadi STAR..nama aKu pon Najmi..Bintang...STAR gak..ape nak susah..

nape ek?persoalan ni...still tak terjawab lagi...so..kawan..tolong jawab..sebelom aKu pergi makin jaoh dari kau..sori la...dah orang tak sudi..haha..kalu kau nak clue sape kau...clue nye..parents kita kawan..mak kau selalu kelua shopping ngan mak aKu..sebenarnye..aKu bukan nak panggil kau kawan aKu..kau sahabat aKu la...lagu kat bawah ni..memang aKu tujukan kat kau..











POST NI MEMANG AKU TUJUKAN KAT KAU..

No comments:

Post a Comment