Sunday 22 May 2011

ahad ngan Lan..

ahad...semalam la.22 May 2011..pukol 10 pagi..aKu keluar dari rumah..teros ke Pusat Bandar..jumpe Lan..kawan aKu..yang agak tinggi orang nye...haha..sampai je..kitorang teros nek bus.menuju city square..

time kat dalam bus..aKu ngan Lan borak sampai ade orang ehem-ehem kat kitorang..mayb sebab gelak kuat sangat kot..da lame kot tak jumpe..mesti macam-macam cite nak cite.haha..kat dalam bus pon da gelak macam orang gile...sampai kat CS...lagi la gyle..haha..sampai CS..kitorang..mesti la teros g wayang...survey movie ape yang best...sampai je wayang tingkat ata sekali..teros la tengok cite PIRATES OF CARIBBEAN 4 : ON STRANGE TIDES..






untok due orang je..haha

popcorn da tinggal setengah..padahal belom masok wayang lagi ni..ahahha


gamba-gamba kat atas ni..gamba time kat wayang..cite tu memang best..ade duyung..CUTE GYLE...hahaha..cite kelaka..ape-ape pon...tak rugi la tengok cite ni..sape tak tengok lagi..tengok la.huhu..ok..

time da abes kat wayang..aKu ngan Lan..g kat KOTA RAYA..sebelah ngan CS..panas gyle time jalan.haha..view memang lawa..klasik..aKu suke.haha..Lan memang tak boleh halang aKu wat PANORAMA kat situ...tapi muke die pon masok gak..haha..ni ha gamba panorama yang aKu wat..



besa kan bangunan?hahah..aKu nampak KFC..hehe

tu dia lan...die tak cukop tinggi..haha


dalam kota raya..

fudkot kota raya..best je makan kat sini..(lan muke kerek)haha

mat nepal tunggu awex.haha
lorong gelap..hoho

Azree Rosli

Abdul Fatah Najmi

aKu buat ape tu?

nah duet..haha

lan tengah nganjing aKu wat panorama..haha

mat bunge

mat jambu

mat bangla..

gamba-gamba kat atas ni..time kat kota raya..kitorang jadi pelancong.hahahaha....bukan selalu merayap macam ni..hehe...best..aKu seronok..tapi penat sikit la..huhu..bese la..da merayap..mesti la penat..tak sah tak penat.ahahaha..

mungkin ahad depan g lagi..g persada...ad PC fair..hehe..nak beli external hard disk..1 tera punye..tak pon lebih.hahaha...tamak gyle...ok..tu je la untok kali ni...hehe...SERONOK BETOL..

No comments:

Post a Comment