Sunday 15 May 2011

senyum la kawan...

kawan...tolong la jangan sediih-sedih..kau sedih...aKu pon sedih...kau kawan aKu..aKu kawan kau..time first kenal dulu cakap nak senang same-same..sedih same-same..kesedihan kau ni..aKu nak rase gak...aKu anggap kau adik beradik aKu la bro..

aKu tak nak la hari-hari kau nangis sebab die..mungkin die tak layak untok kau..aKu tau..blog kau da jadi tempat kau luah perasaan kat die..kalu dah ari-ari nak nangis.bukan kau je jadi gyle.aKu pon ikot gyle kau tau..so..D..kalu kau nak balik pompuan tu..kau takel la die balek.kalu die tak nak.kau tinggal la die.aKu tau kau tak wat ape salah..kalu die tetap tak nak kau..kau pergi je D dari idop die..satu ari nanti...die cari kau..kalu kau mara aKu tulis pasal ni kat blog...sori la D.aKu da tak bole tahan tengok kau ari-ari nak kau nak sedey.sori sangat-sangat kalu kau mara aKu..aKu just kesian kan kau..tak nak kau macam ni je..ok D..

D..yang kanan tu kau.yang kiri tu aKu.haha

No comments:

Post a Comment