Monday 6 June 2011

t . o . n . i . g . h . t

orait geng...malam ni..malam ni..ops.lupe.da pagi.hahaha..ape kes aKu gelak sorang-sorang.ok..pagi ni...pagi ni...yang aKu tau...pagi ni aKu lapa.sumpah lapa..sebab aKu lapa...sebab malam taid makan sikit je.nak diet.hahaha...power kan..banyak bende aKu fikir sekarang ni..fikir pasal orang di sane..fikir pasal esok nak tolong mak..fikir pasal..bile nak balek poli..haha..orang cakap..fikir banyak-banyak..nanti ade banyak uban.haha..tol ke...aKu 50/50 la percaya bende tu...huhu

ok..cakap pasal poli..aKu kena extand sebab keganasan aKu yang sukar di bendung.haha..aKu kene jadi sem1 balek..sebelom ni...da 5 bulan setengah kat poli..da nak abes sem..siot je...time da nak abes surat extand pon sampai kat tangan aKu..memang saket..hati ni.terguris.retak seribu.ecececece.melebey dah.ape bole buat.da dapat surat tu...kol abah..cakap kene extand.kemas barang.teros BLAH dengan sombong.haha

sungguh poyo gaya ku time tu...teros balek umah.sampai umah maghrib.teros tido..sedap nye..haha..di sebab kan da malam...aKu pon nak tido...sebab die pon da tido...aKu pon nak tido...huhuhu...sebelom tu...tengok pic bawah.ni pantai aKu suke lepak kat Melake.ok kawan-kawan....kita balek Melaka..orait.




aKu nak balek MELAKA...nak g pantai ni...nak memekak lagi..hahah...men keja-keja ngan membe..

gudnite ^_^

4 comments:

  1. melaka memang besh kan fatah?orang melaka besh-besh kan fatah?ala suke nyerrr

    ReplyDelete
  2. yup.melaka besh.huhuhu..orang melaka..entah..sebab..kat poli...membe kebanyakan nye ngan joho..ade sorang je melaka kawan aKu..name die meera.hahaha...besh.hihihi ^^

    ReplyDelete
  3. serius aku sorang je member melaka kau?OMJayyyyyyyy.sedih!

    ReplyDelete
  4. takde lah.ade lagi..hehehe..saje je nak bagi kau sedih.hohohoho

    ReplyDelete