Wednesday 8 June 2011

poli oh poli

ok..kali ni..aKu agak pening ngan pengurusan politeknik merlimau...aKu dah la kena extand..pastu...tarikh kemasukan...tarikh daftar nye...dorang tak bitau lagi...aku pening tol la...kalu bagi awal-awal kan senang...ni sampai membe aKu gila..kalu poli membe aKu..kat arau...sebelom cuti sem dorang da dapat surat...surat tu menyatakan...bila tarikh untok daftar..masa die..macam mana..kan bagos macam tu...poli aKu lak.bbbbbbbrrrrr.... je aKu mampu wat... =_= 

Dah la kali ni...first time aKu tinggal kat umah sewa ngan membe-membe..kunci lak kat orang lain..aKu sangat memerlukan tarikh daftar daripada politeknik merlimau ku sayang..haha (marah ni) . PA aKu lak.macam takde function.mesej tak rep.kol tak angkat.aKu lastik gak pale die.aduh...saket hati aKu.nak marah tak bole..hormat orang tue.tu yang selalu mak aKu cakap.hormat orang lagi tue.die tue sangan kot..nyanyok =_= 

kamsis tersayang..


padang tempat men keja-keja

kafe

tasek karat

my fren




 
mana-mana..panorama.haha

gamba-gamba PANORAMA kat atas ni..sume aKu yang punye..sume ni time SEM 1...lepas ni SEM 1balek.pergh...parents aKu cakap..dugaan..bende nak jadi..kawan aKu cakap..nanti kalu masok SEM 1...kalu ade awex lawa...mintak num.bagi kat die.lagi bbbbbbbrrrrr....aKu di buat nye.

so...kalu ade staff politeknik merlimau yang bace post ni..tolong la saye..pening la..dah la kena EXTAND...so..paham la ea..kalu korang fikir.."ala budak ni.kecoh la" mampos la aKu kecoh ke tak.aKu pening kau tau ngan poli.adoi..aKu tibai gak.nak je aKu benti poli.masok la mane-mane.asalkan tak serabot gyle babenk camni.BUDUS....

dah la kat umah ni pon..adoi..malas ar cakap.ape jadah seyh.cam (^*% je.ngan masalah DUNIA sekarang..aKu ni memang suke amek masalah.walaupon bukan masalah aKu..aKu terasa bodoh ngan  DUNIA sekarang.sumpah bodoh.g mampos lagi bagos.yang melayu..tak macam melayu..macam ape entah.kalu bangsa lain tu aKu boleh terima lasebab budaya dorang..kita orang MELAYU.buat la cara orang melayu..kalau muke macam korea pon..tak yah la nak *!%$#^ sangat.

.sumpah aKu tension..walaupon aKu tak tunjok ketensionan aKu tu..

di sebabkan aKu tension..atau pon stress...video ni untok korang.


korang layan kan untok aKu

2 comments:

  1. adli sgt poyo dalam gambar.PA tu memang tak berfungsi sgt fatah.sabar jela

    ReplyDelete
  2. adli memang begitu..hoho..entah la..PA tu..bbbbbrrr....ahha

    ReplyDelete